Kategorie

 

Szanowny Kliencie.

Wszystkie sprzedawane przez nas towary są oryginalne i posiadają gwarancję.
Do każdego zakupu zawsze dołączamy paragon lub na życzenie fakturę VAT.
Szanujemy prawa konsumentów, więc u nas bez problemu dokonasz reklamacji, wymiany lub zwrotu.



Mega Sport Hurt-Detal „Ale Szama” Helena Nocoń

ul. Duża 5

25-304 Kielce

NIP 657-000-13-99

tel. 510135871 tel. (41)3443762

megasport1@op.pl megasport@op.pl

 

Dane do wpłaty:

 

Helena Nocoń ul. Duża 5 25-304 Kielce

 

Nr konta:
87 1050 1416 1000 0022 9001 3040


Jeśli bierzecie Państwo udział w zakupach w naszym sklepie - proszę pamiętać o :

  • Mega Sport prowadzi sprzedaż wysyłkową na witrynie internetowej http://akcesoriasportowe.com.pl

  • Ceny produktów podane na powyższej witrynie są cenami brutto (zawierają podatek VAT) wyrażonymi w złotych polskich.

Do każdego zakupionego towaru należy doliczyć koszt transportu. Podany jest on zawsze po pojawieniu się towaru w koszyku. W razie produktów o nietypowych gabarytach/wymiarach możliwy jest wydłużony czas realizacji oraz podwyższona cena wysyłki.

  • Kontakt tel. jest możliwy od godz. 9.30 do 18.00 w dni robocze od poniedziałku do piątku w soboty od 9.30 do 15.00 z wyłączeniem niedziel i świąt.

  • Staramy się, aby każdy Kupujący był obsłużony szybko i fachowo. Wszelkie problemy staramy się rozwiązywać na korzyść Kupującego.

  • Jeżeli dostarczony towar nie spełnia Państwa oczekiwań można dokonać jego zwrotu w terminie do 30 dni od dnia otrzymania przesyłki. W tym przypadku Koszty transportu związane ze zwrotem ponosi kupujący. Zwracany towar musi być dobrze zapakowany, opakowania jak i towar muszą dotrzeć do nas w stanie nienaruszonym. Nie przyjmujemy zwrotów towaru, które noszą ślady użytkowania.

  • Zakupiony towar wysyłamy do 48 godzin od chwili zaksięgowania przelewu na koncie.

  • Zakupione przedmioty wysyłamy Pocztą Polską lub przesyłką Patron Service

    Wysyłka realizowana jest w dni robocze od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem soboty. .

  • Sprawdzenie na jakim etapie znajduje się dostawa towaru jest możliwe poprzez „śledzenie przesyłki” na stronie Poczty Polskiej za pomocą kodu, który wysyłamy Kupującemu po nadaniu paczki.

  • Wpłacając pieniądze na konto proszę podać, w tytule za jaki towar jest dany przelew.